Hej, hvordan kan vi hjælpe dig?

Find svar på ofte stillede spørgsmål

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Regelmæssig smøring og rengøring kan forlænge levetiden på din lås. Følg producentens anbefalinger for vedligeholdelse.

Nogle låse er nemme at installere selv, men for optimal sikkerhed anbefaler vi professionel installation.

Valget af lås afhænger af flere faktorer som dørtype, sikkerhedsbehov og budget. Kontakt os for en personlig anbefaling.

Ja, det er muligt at kode flere låse til den samme nøgle. Kontakt os for mere information.

En mekanisk lås bruger en fysisk nøgle, mens en elektronisk lås kan styres digitalt, ofte via en app eller en kode.

BESTILLING OG BETALING

Du kan nemt bestille varer ved at lægge dem i indkøbskurven og gå til betaling.

Vi accepterer flere betalingsmetoder som Dankort, MobilePay, Visa, Mastercard osv.

Ja, alle betalingsoplysninger sendes i krypteret form direkte til PBS.

Kontakt os så hurtigt som muligt, hvis du ønsker at ændre din ordre.

Hvis en vare er udsolgt eller i restordre, vil vi kontakte dig hurtigst muligt for at finde en løsning.

LEVERING

Vi sender alle lagervarer bestilt inden kl. 12 på hverdage samme dag. Vær opmærksom på, at nogle varer kan være i restordre.

Vi bruger Postnord eller GLS for mindre pakker og Danske Fragtmænd for større varer.

Hvis du har valgt Flex levering, overgår ansvaret til dig, når transportøren har afleveret pakken.

Ja, vi tilbyder fri fragt ved køb over 799 kr, men kun for varer leveret i GLS pakkeshop eller til GLS erhverv.

Ja, du vil modtage en trackingkode, så du kan følge din pakke.

RETURNERING

Vi tilbyder 14 dages fortrydelsesret fra leveringsdatoen. Varen skal returneres i væsentlig samme stand og mængde, og original emballage skal bevares.

Kontakt os først for at få godkendelse til at returnere varen. Derefter kan du sende varen tilbage med en kopi af fakturaen og en angivelse af, at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten.

Kunden er ansvarlig for returfragten.

Vi stræber efter at tilbagebetale beløbet så hurtigt som muligt, men det kan tage op til 30 dage.

Erhvervskunder har normalt ikke returret, og der vil blive beregnet et returgebyr på 20% på varer returneret af erhverv og offentlige kunder.

BG Smart Lock

Sådan skiftes sprog på en BG2000 Smart Lock

Bemærk alle gemte indstillinger vil blive nulstillet når sproget skiftes.

  1. Åbn batteridækslet og tryk på resetknappen med et lille værktøj i 5 sekunder. (Ignorer alle meddelelser i de 5 sekunder.)
  2. Tryk straks på "000#" En bekræftelse vil lyde, og låsen vil nulstille.
  3. Tryk på start/lås for at tænde BG2000 Smart Lock.
  4. For engelsk tale: "39#....123456#2#"
  5. For svensk tale: "39#....123456#1#"
  6. Start nu parringen og opsætningen af din nulstillede BG2000 med telefonen.

Sådan skiftes sprog på en BG3000 Smart Lock

Bemærk alle gemte indstillinger vil blive nulstillet når sproget skiftes.

  1. Åbn batteridækslet og tryk på resetknappen med et lille værktøj i 5 sekunder. (Ignorer alle meddelelser i de 5 sekunder.)
  2. Tryk straks på "000#" En bekræftelse vil lyde, og låsen vil nulstille.
  3. Tryk på start/lås for at tænde BG3000 Smart Lock.
  4. For engelsk tale: "39#....123456#2#"
  5. For svensk tale: "39#....123456#1#"
  6. Start nu parringen og opsætningen af din nulstillede BG3000 med telefonen.

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål i vores ofte stillede spørgsmål, kan du altid kontakte os